פייסבוק עונה לארדן: "יש לנו דיאלוג קבוע עם הממשלה"

    "פייסבוק הפכה למפלצת, כל השיח של הדור הצעיר ברשות, כל ההסתה והשקרים, הכול קורה על הפלטפורמה הזו. אני בעד שאדון צוקרברג יעשה ניטור עצמי"
    דוד לזר No Comments on פייסבוק עונה לארדן: "יש לנו דיאלוג קבוע עם הממשלה"

    אמש תקף השר לביטחון פנים גלעד ארדן בחריפות את מדיניות הרשת החברתית 'פייסבוק' והאשים אותה בגרימת מוות וברצח יהודים • הבוקר הגיבו בפייסבוק על הדברים

    צילום: Hadas Parush/Moshe Milner/GPO
    "פייסבוק הפכה למפלצת, כל השיח של הדור הצעיר ברשות, כל ההסתה והשקרים, הכול קורה על הפלטפורמה הזו. אני בעד שאדון צוקרברג יעשה ניטור עצמי"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (מוצ"ש) תקף השר לביטחון פנים גלעד ארדן בחריפות את מדיניות הרשת החברתית 'פייסבוק' והאשים אותה בגרימת מוות וברצח יהודים, בכך שלטענתו – שהיא לא מנטרת תכנים מסיתים ופוגעניים.

    הבוקר הגיבו בפייסבוק על הדברים: "אנו עובדים באופן קבוע עם ארגוני בטיחות וקובעי מדיניות ברחבי העולם על מנת להבטיח שאנשים ידעו כיצד לעשות שימוש בטוח בפייסבוק. אין מקום לתוכן המעודד אלימות, איומים ישירים, טרור או דברי שטנה על הפלטפורמה שלנו".

    עוד הוסיפו כי "יש לנו מערך של כללי קהילה ברורים שנועדו לעזור לאנשים להבין מה מותר בפייסבוק, ואנחנו קוראים לאנשים להשתמש בכלי הדיווח שלנו אם הם מוצאים תוכן שהם מאמינים שמפר כללים אלו כדי שנוכל לבחון כל מקרה ולנקוט בפעולה מהירה. יש לפייסבוק דיאלוג קבוע עם הממשלה על נושאים אלו".

    כזכור, ארדן אמר אמש בערוץ 2 כי "חלק מדם הנרצחים על ידיה של פייסבוק", לדבריו, "פייסבוק הפכה למפלצת, כל השיח של הדור הצעיר ברשות, כל ההסתה והשקרים, הכול קורה על הפלטפורמה הזו. אני בעד שאדון צוקרברג יעשה ניטור עצמי".

    "זה הזמן שישראלים יציפו את צוקרברג בקריאות לנטר את הפלטפורמה הזו". לדבריו, "פייסבוק מחבלת בעבודה של משטרת ישראל כי גם כשהמשטרה פונה אליה היא אינה משתפת פעולה, ויש לה רף גבוה מאד להסרת תכנים ופוסטים".



    0 תגובות